SYSTEMY UNIJNE:
- ChNP - chronione nazwy pochodzenia
- ChOG – chronione oznaczenia geograficzne
- GTS – gwarantowana tradycyjna specjalność
SYSTEMY KRAJOWE:
- IP - Integrowana produkcja
- JT - Jakość i Tradycja
- QMP
- PQS
- QAFP
- tuszki, elementy i mięso z kurczaka i młodej polskiej gęsi owsianej
- kulinarne mięso wieprzowe
- wędliny
Maksymalna kwota dotacji (70%) dotyczy wielkości do 2,5 mln złotych netto kosztów kwalifikowanych.
Podmioty spółdzielcze mogą realizować kampanię reklamowa samodzielnie a inne podmioty muszą tworzyć grupy producentów (NIE Grupy Producenckie) poprzez czasowe konsorcja czy inne cywilno-prawne formy prawne.
W tym działaniu NIE MA ograniczenia co do wielkości podmiotu który może skorzystać z dotacji.
Przetwórcy korzystający z działania 3.2 mogą przeprowadzić kampanię reklamowa maksymalnie w ośmiu etapach, przez dwa lata. Istotne jest aby kampania prowadzona była na różnych poziomach, kilku kanałach przekazu (max.10) w takich obszarach jak:
- Telewizja
- Radio,
- Internet,
- Prasa,
- Marketing bezpośredni,
- oUdział w targach krajowych i zagranicznych (UE)
- Pokazy,
- Degustacje,
- Publikacje
- Inne formy
http://funduszepomocowe.pl/prow-3-2-nasze-realizacje